Connected SupportAgrarische Management Oplossingen

  • Ultieme machine inzetbaarheid
  • Hogere prestaties
  • Kosten reduceren
  • Focus op de mogelijkheden
Printen

Koppelen met anderen

Begin elke werkdag met de gemoedsrust dat er voor u en uw machines wordt gezorgd door zeer ervaren en geschoolde experts. Gebruik van geavanceerde en vaak unieke hulpmiddelen om superieure ondersteuning te leveren. Hulp om de prestaties en bedrijfstijd van uw machine te optimaliseren. Onze meeste machines zijn voorzien van vijf jaar connectiviteit door de fabriek, met inbegrip van de hieronder omschreven hulpmiddelen en zonder bijkomende kosten. Alles wat u moet doen is uw toestemming verlenen. Idealiter zou u verbonden moeten zijn met een FarmSight™-service-overeenkomst van een dealer.

Remote Display Access

Remote Display Access stelt uw dealer in staat verbinding te maken met het display in uw cabine en u te helpen bij het instellen, het optimaliseren van prestaties of bij het oplossen van problemen met uw machine en zelfs met ISOBUS-werktuigen. U hoeft niet te wachten op een afspraak in het veld, in plaats daarvan profiteert u van onmiddellijke hulp zonder dat er extra bijkomende reiskosten in rekening worden gebracht.

Service Advisor Remote

Service Advisor Remote stelt uw dealer in staat om de installatie van de nieuwste software-updates te verifiëren en de installatie ervan te verzekeren, diagnostische probleemcodes op aanvraag uit te lezen of diverse opnamen te maken om initiële foutdiagnoses sneller en kosteneffectiever te ondersteunen dan tijdens bezoeken in het veld.

Expert Alerts

Expert Alerts is ons nieuwste, unieke systeemuitbreiding. Het is gebaseerd op software-algoritmen die eventuele opkomende problemen kunnen voorspellen voordat deze een negatieve impact hebben of een nevenschade aan de machine veroorzaken. Terwijl diagnostische en reparatiegegevens automatisch worden gegenereerd, kunnen technici sneller reageren en kan de uitvaltijd aanzienlijk worden verminderd.