Connected SupportAgricultural Management Solutions (AMS)

  • Meer tijd in het veld, meer inzetbaarheid van de machine
  • Bij problemen: snellere diagnostiek en reparaties dankzij de machineconnectiviteit
  • Het vaststellen van bepaalde machineproblemen, zelfs voordat deze schade kunnen veroorzaken
  • Ondersteuning op afstand voor instelling en optimalisatie van machines en werktuigen op elk gewenst moment
Printen

Profiteer van maximale beschikbaarheid

Begin elke werkdag met de gemoedsrust dat er voor u en uw machines wordt gezorgd door een zeer ervaren specialist voor onderhoud op afstand.

John Deere-dealers hebben toegang tot unieke geavanceerde externe tools voor het bieden van een excellente ondersteuning, waarmee u uw machineprestaties kunt optimaliseren en uw productiviteit kunt maximaliseren. De meeste van machines worden geleverd met vijf jaar connectiviteit vanaf de fabriek, zodat onze dealers kunnen profiteren van de hulpmiddelen die op de tegenoverliggende bladzijde zijn beschreven. Om te beginnen kunt u uw dealer om hulp vragen bij het selecteren van de bij u passende FarmSight Services-overeenkomst, en uw toestemming hiervoor verlenen.

Remote Display Access

Remote Display Access stelt uw dealer in staat verbinding te maken met het scherm in uw cabine en u te helpen bij het instellen, het optimaliseren van prestaties of bij het oplossen van problemen met uw machine en zelfs met ISOBUS-werktuigen. U hoeft niet te wachten op een afspraak in het veld, in plaats daarvan profiteert u van onmiddellijke hulp zonder dat er extra bijkomende reiskosten in rekening worden gebracht.

Service Advisor Remote

Service Advisor Remote stelt uw dealer in staat om de installatie van de nieuwste software-updates te verifiëren en de installatie ervan te verzekeren, diagnostische probleemcodes op aanvraag uit te lezen of diverse opnamen te maken om initiële foutdiagnoses sneller en kosteneffectiever te ondersteunen dan tijdens bezoeken in het veld.

Expert Alerts

Expert Alerts is ons nieuwste, unieke systeemuitbreiding. Het is gebaseerd op software-algoritmen die eventuele opkomende problemen kunnen voorspellen voordat deze een negatieve impact hebben of een nevenschade aan de machine veroorzaken. Terwijl diagnostische en reparatiegegevens automatisch worden gegenereerd, kunnen technici sneller reageren en kan de uitvaltijd aanzienlijk worden verminderd.

Bewaking van de machinetoestand

Ons machinedashboard geeft potentiële foutcodes van de machine in real-time aan uw dealer door. Hierdoor kan de specialist in onderhoud op afstand sneller dan ooit tevoren reageren en u ondersteunen bij het oplossen van alle problemen.