Coronavirus Update Center

John Deere Information

We steunen allen die bijdragen aan de verzorging van alle mensen.

De COVID-19-pandemie stelt ons allemaal voor ongekende uitdagingen. We zijn toegewijd aan het beschermen van het welzijn van onze werknemers, klanten, dealers, leveranciers en de gemeenschappen waarin we leven en werken. We streven ernaar om de productie en diensten voor onze klanten zoveel mogelijk voort te zetten en bedanken degenen die werken om voedsel te produceren, essentiële diensten te onderhouden en ons veilig te houden.

Zorg goed voor jezelf en blijf gezond.

John Deere Financial Info

We begrijpen dat de onzekerheid rond de COVID-19-uitbraak voor sommige klanten tot ontberingen kan leiden, en we zijn hier om te helpen. Als u of iemand die u kent hulp nodig heeft, neem dan contact op met John Deere Financial op jdfin-nl@bnpparibas.com of telefoonnummer +31 73 63 99 244.

Connected Support
Machinebewaking op afstand

Machinebewaking op afstand

De bedrijfsstatus van uw machine wordt op afstand bewaakt door dealerspecialisten via John Deere Connected Support-instrumenten als Expert Alerts en Machine Dashboard. Als deze instrumenten aangeven dat er problemen zijn met de machine, wordt u onmiddellijk geïnformeerd en ontvangt u proactieve ondersteuning om het risico op stilstand zo klein mogelijk te maken, zodat u zich kunt blijven concentreren op uw werk.

Ondersteuning op afstand voor machineconfiguratie

Ondersteuning op afstand voor machineconfiguratie

Het Remote Display Access-instrument kan de benodige tijd voor machineconfiguratie aanzienlijk verkorten, omdat de dealerexperts verbinding kunnen maken met het display in uw cabine zodat zij u kunnen ondersteunen. Dankzij het instrument kunnen de dealerexperts u ook ondersteuning bieden bij prestatieverbeteringen en is het voor u veel eenvoudiger om met uw dealer te communiceren in geval van problemen. Ook dit zorgt voor meer beschikbaarheid.