Mannheim, 18 februari 2013 - Een nieuwe John Deere online merchandisewinkel is geopend voor Europese klanten en fans van het merk. De winkel heeft een nieuw uiterlijk en een verbeterde gebruikersomgeving en vervangt de vorige versie, die is gelanceerd in 2007. De populariteit van het merk John Deere is zo groot, dat JD merchandise een groot aantal fans bereikt die geen binding hebben met het land of met landbouwmachines. De collectie telt nu meer dan 1000 artikelen, waaronder kantooraccessoires, horloges en radio’s, praktische werkkledij en stijlvolle kleding, kunstig gemaakte speelgoedtrekkers en talrijke andere cadeaus en praktische artikelen voor huis en tuin.
Gelicentieerde producten van John Deere worden gemaakt met hetzelfde oog voor detail en dezelfde kwaliteitsafwerking als de John Deere machines. Hoogtepunten van de 2013-collectie zijn nieuwe, gedetailleerde verzamelmodellen, speelgoedartikelen en speelgoedvoertuigen voor kinderen, maar ook nieuwe modellen in de John Deere kledinglijnen. In de loop der jaren hebben klanten ons een groot aantal wensen en suggesties voor nieuwe John Deere merchandise meegedeeld. Veel artikelen, zoals het John Deere beddengoed, zijn ontwikkeld en kunnen nu online worden besteld naar aanleiding van deze klantenfeedback.
De nieuwe online winkel vult de merchandise die wordt verkocht door plaatselijke John Deere dealers aan; u kunt uw dichtstbijzijnde dealer vinden via onze dealerlocator.