5130MTractor
- Max. vermogen (97/68EG), 135 pk (99 kW)
- 4,5l-motor met 4 cilinders
- Draaicirkel van 4,1 m en wielbasis van 2,35 m
- Optionele Powr8™ EcoShift-transmissie
- 4,4 t en 2,65 m hoog
Maak kennis met de 5M, de alles-in-één tractor voor de uiteenlopende eisen van de moderne landbouw. De 5M is compact en licht en beschikt over volop vermogen. Hij combineert een uitstekende wendbaarheid met uitstekende laderprestaties. De brede cabine biedt ongeëvenaard zicht en het schakelen met de vingertoppen zorgt voor moeiteloos wisselen van versnelling op de weg. Voor uitzonderlijke prestaties in het veld beschikt de Powr8™ EcoShift-transmissie van de 5M over acht PowerShift-versnellingen voor een consistent vermogen, terwijl AutoTrac overlapping minimaliseert en de efficiëntie maximaliseert.
Motorbeschrijving | John Deere PowerTech™ 4045 PWS | |||
---|---|---|---|---|
Cilinderinhoud | 4-cilinder 4,5 L 276 cu in. |
|||
Nominaal motorvermogen | Bij 2200 tpm: 95,8 kW 130 hp |
|||
Maximaal motorvermogen | 99.9 kW 135,8 hp |
|||
Nominaal PTO-vermogen (pk SAE) | Bij 2100 tpm: 84,5 kW 115 hp |
|||
Maximaal vermogen aftakas | ||||
Type transmissie | Standaard: PowrQuad™ PLUS 16F/16R Optioneel: Powr8™ 32F/16R |
|||
Nominale opbrengst hydropomp | 97 L/min 25,6 gpm |
|||
Categorie hefinrichting achter (SAE naamgeving) | Categorie 2 te wijzingen naar 1 |
|||
Basisgewicht machine | ||||
Maximum engine power PS (hp ISO) at max engine speed (EU 2016/1628) | ||||
Rated engine power PS (hp ISO) at rated engine speed (EU 2016/1628) |
Beschrijving | John Deere PowerTech™ 4045 PWS | |||
---|---|---|---|---|
Type motor | ||||
Motorserie | ||||
Nominaal toerental | 2200 rpm | |||
Aanzuiging | Met turbolader en lucht-lucht nakoeling | |||
Cilindervoeringen | Natte cilinderbussen | |||
Emissieniveau | Fase 5 | |||
Type nabehandeling | EGR/DOC/DPF/SCR | |||
Cilinderinhoud | 4-cilinder 4,5 L 276 cu in. |
Nominaal vermogen | Bij 2200 tpm: 95,8 kW 130 hp |
|||
---|---|---|---|---|
Nominaal PTO-vermogen (pk SAE) | Bij 2100 tpm: 84,5 kW 115 hp |
|||
Maximaal vermogen aftakas | ||||
Intelligent Power Management | ||||
Powerboost | Bij 1900 tpm: 4 percent | |||
Maximaal motorvermogen | 99.9 kW 135,8 hp |
|||
Piekmotorkoppel | Bij 1600 t/min: 541 Nm 399 lb-ft |
|||
Trekhaakvermogen | ||||
PTO-koppelstijging | Bij 1600 t/min: 30 percent | |||
Brandstofinjectiesysteem regeling | ||||
Motorluchtfiltertype | ||||
Maximum engine power PS (hp ISO) at max engine speed (EU 2016/1628) | ||||
Rated engine power PS (hp ISO) at rated engine speed (EU 2016/1628) |
Type | Standaard: PowrQuad™ PLUS 16F/16R Optioneel: Powr8™ 32F/16R |
|||
---|---|---|---|---|
Rijrichtingsbediening | Comfortabele linker elektrohydraulische rijrichtingshendel | |||
Koppeling; nat/droog | Nat | |||
Kruipversnelling | Optioneel | |||
Geïntegreerde stroomopwekking |
Type | Open center | |||
---|---|---|---|---|
Nominale uitgang pomp | 97 L/min 25,6 gpm |
|||
Beschikbaar debiet bij één SCV achter | 73 L/min 19,3 gpm |
|||
Beschikbaar debiet bij SCV's voor | ||||
Aantal regelventielen achter (SCV's) | Standaard: Twee Optioneel: Drie |
|||
Aantal regelventielen in het midden (SCV's) | Optioneel: Twee | |||
Aantal regelventielen voor (SCV's) | ||||
Joystick SCV regeling | Mechanisch | |||
Extra hydraulische functies | ||||
Bediening regelventiel (SCV) | -- |
Type load sense trekkrachtregeling hefinrichting | Elektrohydraulisch | |||
---|---|---|---|---|
Beschikbare afstand bestuurde kleppen | Standaard: Twee Optioneel: Drie |
|||
Categorie hefinrichting (SAE naamgeving) | Categorie 2; kan worden omgebouwd naar categorie 1 | |||
Maximale hefcapaciteit achter hefpunten | Standaard: 3164 kg 6975 lb Optioneel: 3569 kg 7868 lb |
|||
Hefcapaciteit bij standaardframe | ||||
Meettype | Onderste trekstang | |||
Differentieelslot achteras | Elektrohydraulisch |
Categorie trekhaak | Categorie 2 | |||
---|---|---|---|---|
Maximale verticale lading | Gebruik op de weg/in het veld (250 mm uitgeschoven): 1450 kg 3197 lb Gebruik in het veld (350 mm uitgeschoven): 1200 kg 2646 lb Gebruik in het veld (400 mm uitgeschoven): 1200 kg 2646 lb |
Type | Onafhankelijk 34,9 mm (1,375 in.) Standaard: 540/540E (6 spiebanen) en 1000 t/min (21 spiebanen) |
|||
---|---|---|---|---|
T/min motor (bij nominale PTO-toerentallen) | 540 bij 2100 rpm 540E bij 1645 rpm 1000 bij 2100 rpm |
|||
PTO-toerentallen Economy | ||||
PTO-toerentallen omgekeerd | ||||
Beschikbaarheid PTO-asoptie met meerdere toerentallen | ||||
Beschikbaarheid PTO-asoptie met grondsnelheid | ||||
PTO-inschakeling | Elektrohydraulisch |
Categorie | Categorie 2 | |||
---|---|---|---|---|
Elektrisch vermogen | -- | |||
Standaard hefcapaciteit | 1931 kg 4257 lb |
|||
Aftakas voorzijde | 1000 tpm (21 vertandingen) 34,9 mm | |||
Toerental aftakas | 1000 bij 2200 tpm |
Type | Flens | |||
---|---|---|---|---|
Type eindaandrijving | Interne planetaire aandrijvingen | |||
Differentieelregeling | Elektrohydraulisch | |||
Type as | ||||
Remmen, type en regeling | Hydraulisch natte schijf | |||
Differentieelslot achter | -- | |||
Belastingsklasse |
Type | Mechanische voorwielaandrijving (MVWA) | |||
---|---|---|---|---|
Differentieelslot vooras | -- | |||
Belastingsklasse |
Achter | MFWD: 18.4R30 (460/85R30) R1W radiaal | |||
---|---|---|---|---|
Wielspoorbreedte | MFWD - voor 1299-1997 mm 51,1-78,6 in. achter 1350-2286 mm 53,1-90 in. |
|||
Draaicirkel met remmen | MFWD: 3,85 m 12,6 ft |
|||
Draaicirkel zonder remmen | MFWD: 4,0 m 13,1 ft |
|||
Centrale bandenoppompsysteem (CTIS) | ||||
Voor |
Spoorbreedte | ||||
---|---|---|---|---|
Aandrijving | ||||
Spoorbreedte | ||||
Midrollen |
Type |
---|
Dynamomaat | Cabine: 120 amp Voorbereid voor ISOBUS/GreenStar™: 200 amp |
|||
---|---|---|---|---|
Accuopties | 12 V | |||
Werklampen | Standaard: Halogeen Optioneel: LED |
|||
Type lamp in koplamp (halogeen, xenon, LED) | Standaard: Halogeen Optioneel: LED |
|||
Type lamp in zwaailicht (halogeen, xenon, LED) | Optioneel: LED | |||
dB(A)-niveau voor achteruitrijalarm | ||||
Totale stroomsterkte bij koude start |
Kantelbeveiligingsinrichting, OOS | Vast - opvouwbaar - telescopisch -- Platform - vlak/zadel -- Locatie versnellingspook - console/vloer -- |
|||
---|---|---|---|---|
Stoel | Mate van stoelzwenking, links Optioneel: Cabine: Premium luchtgeveerd voertuig Standaard: OOS: Mechanisch |
|||
Cabinevering | ||||
Instructiestoel | Standaard | |||
Display | Digitale dashboarddisplay met drie LCD-displays | |||
Radio | Optioneel | |||
Binnenste volume cabine | -- | |||
dB(A)-niveau | 78 dBA | |||
Glasoppervak cabine | ||||
Beoordeling veiligheidsglas | -- | |||
Zichtbaarheid aan voorzijde | -- |
Wielbasis | MFWD: 2350 mm 92,5 in. |
|||
---|---|---|---|---|
Totale breedte | ||||
Totale lengte | OOS: 4081 mm 160 in. Cabine: 4089 mm 161 in. |
|||
Totale hoogte | ||||
Afstand trekstang | ||||
Midden vooras | ||||
Geschat transportgewicht, open cabine | 4400 kg 9700 lb |
Basisgewicht machine | ||||
---|---|---|---|---|
Maximale hoeveelheid ballast | ||||
Maximaal toelaatbaar gewicht |
Motorcarterinhoud | ||||
---|---|---|---|---|
Brandstoftank | Cabine: 165,4 L 43,7 U.S. gal. |
|||
Ureumtank | 12,0 L 3,17 U.S. gal. |
|||
Koelsysteem | ||||
Transmissie-hydraulisch systeem |
Motorolieverversingsinterval | ||||
---|---|---|---|---|
Interval voor verversen van hydraulische olie/transmissieolie | ||||
Interval voor verversen motorkoelmiddel |
Lader | ||||
---|---|---|---|---|
Hefkracht bij maximum hoogte | ||||
Maximale hefhoogte | ||||
Nivelleertype |
Begeleiding | Optioneel: Voorbereid voor AutoTrac™ met AutoTrac Basic | |||
---|---|---|---|---|
Diagnose op afstand | ||||
Telematica |
AutoTrac-voorbereid | Optioneel | |||
---|---|---|---|---|
ISOBUS-voorbereid | Optioneel | |||
CommandCenter-videoingangen | ||||
Immobilisator | ||||
Zijwaartse hellingsgraad | ||||
Hellingsgraad heuvelopwaarts/-afwaarts | ||||
Productieland | Pune, India |
Verzamelde gegevens | 6-jan-2023 |
---|
Extra remmen | ||||
---|---|---|---|---|
Handrem | ||||
Hydraulische aanhangwagenremmen | ||||
Parkeerslot | ||||
Pneumatische aanhangwagenremmen | ||||
Primaire rem (voetrem) | ||||
Rem mechanische voorwielaandrijving | ||||
Voorasremmen |