Bestellen
Wilt u een hardkopie van het tijdschrift ontvangen?
Neem contact op met uw lokale John Deere dealer.
De vrouw, als partner van de melkveehouder, is vaak de drijvende kracht achter het melkveebedrijf, maar haar rol wordt nog niet altijd als zodanig gezien en gewaardeerd. “Vrouwen zouden meer bewust moeten worden van hun meerwaarde.“
Je eigen merk oprichten: het vraagt zowel een reeks vaardigheden als organisatorisch talent. Maar wat zijn de voordelen, wat zijn de valkuilen en wat zijn de mijlpalen die je voor ogen moet houden als je deze weg inslaat? De Voor zocht verschillende ondernemers op, die ons meenemen in hun avontuur.
De Punjab werd altijd gezien als de graanschuur van India. Er was genoeg water, het gebied kende gematigde winters en de rijke bodem, aangeslibt door de vijf rivieren ten zuiden van de Himalaya, garandeerde goede oogsten. Maar ook in de Punjab veranderen de tijden.
De Voor is een landbouwtijdschrift dat in veertien talen wordt gepubliceerd voor John Deere GmbH & Co. KG. Het wordt uitgegeven aan boeren en deskundigen in de branche in 28 Europese landen, Oost-Europa, GOS, Nabije- en Midden-Oosten en Noord-Afrika. Het geeft de lezer informatie over diverse hedendaagse kwesties in de landbouw, met zowel een lokale als internationale achtergrond. Ook geeft het voorbeelden van de beste manieren van handelen, evenals exclusief nieuws en feiten over de producten en bedrijfsstrategie van John Deere.
Wilt u een hardkopie van het tijdschrift ontvangen?
Neem contact op met uw lokale John Deere dealer.