Bestellen
Wilt u een hardkopie van het tijdschrift ontvangen?
Neem contact op met uw lokale John Deere dealer.
De een kiest voor elektrisch beregenen. De ander gaat lokaal zijn eigen zuivelproducten vermarkten. Veel boeren zijn op allerlei manieren bezig hun bedrijf te verduurzamen en het aan te passen aan de wensen van de consument. De portemonnee blijft hierbij de boventoon voeren.
Bij de familie Pearce stroomt ondernemersbloed door de aderen. Maar om dat – en de boerderij – door te kunnen geven aan de volgende generatie, was niet altijd eenvoudig.
Met iets meer dan 5.000 boerenbedrijven, lukt het Israël om in grote mate zelfvoorzienend te zijn op gebied van voedsel. Dat vraagt om innovatieve oplossingen, vooral op het gebied van irrigatie. In dit artikel lichten we er enkele uit.
De Voor is een landbouwtijdschrift dat in veertien talen wordt gepubliceerd voor John Deere GmbH & Co. KG. Het wordt uitgegeven aan boeren en deskundigen in de branche in 28 Europese landen, Oost-Europa, GOS, Nabije- en Midden-Oosten en Noord-Afrika. Het geeft de lezer informatie over diverse hedendaagse kwesties in de landbouw, met zowel een lokale als internationale achtergrond. Ook geeft het voorbeelden van de beste manieren van handelen, evenals exclusief nieuws en feiten over de producten en bedrijfsstrategie van John Deere.
Wilt u een hardkopie van het tijdschrift ontvangen?
Neem contact op met uw lokale John Deere dealer.