Digitaal TaakbeheerAgrarische Management Oplossingen

  • Plan uw taken efficiënt met een digitale werkbon om tijd te en kosten te besparen
  • Verminder communicatiefouten en verzeker een correcte uitvoering van de taak
  • Minimaliseer stress door betrouwbare gegevensuitwisseling
Printen

Koppelen met anderen

Met MyJobConnect™ coördineert u uw werknemers beter en geeft u de productiviteit van uw bedrijf een boost terwijl u de oorzaken van fouten minimaliseert. MyJobConnect™ bevat twee apps voor uw smart-toestel: MyJobsManager en MyJobs™. De gegevens van uw Operations Center-account worden vooringevuld en gesynchroniseerd, het plannen van een nieuwe taak kost slechts een paar klikken en zorgt ervoor dat gegevens consistent en up-to-date zijn.

Met MyJobsManager kunt u digitaal uw taken vooruit plannen met behulp van een intuïtieve agendaweergave. Als de planning veranderd, kunt u alle details eenvoudig naar een nieuwe datum slepen en neerzetten. De dashboard-weergave voorziet u van een uitgebreide samenvatting van uw dagelijkse activiteiten, zodat u de voortgang van de werkzaamheden eenvoudig kunt controleren en snel gebieden kunt identificeren die speciale aandacht nodig hebben.

De app MyJobs biedt uw medewerkers een gespecialiseerd overzicht van de taken die zij in de juiste volgorde moeten uitvoeren. U hebt alle vereiste details te allen tijden bij de hand, zonder dat papieren rondslingeren. Dit helpt bij het verminderen van fouten als gevolg van communicatiefouten en de behoefte aan opvolggesprekken. Zodra het werk is volbracht, zijn er maar een paar klikken nodig om dit te melden. Gezien alle gegevens in realtime in het Operations Center worden opgenomen, kunt u een overzichtsrapport van het werk maken en de datum voor verdere facturering verwerken.